Luty, choć krótki z powodu ferii, obfitował w kolejne działania: 

- Programowanie z robotem. Lista zakupów - układanie trasy, żeby zebrać wszystkie potrzebne produkty. 
- Kodowanie z Photonem. Rysujemy trasę robota, zwracając uwagę na znaki i przejścia dla pieszych na ulicach. Rozmowy o bezpieczeństwie na drodze i podczas ferii.
- Na zajęciach w bibliotece uczniowie wykorzystywali aparat fotograficzny.


W miesiącu marcu uczniowie na języku polskim- Kodowanie drogi z uwzględnieniem określonych miejsc na macie. Rzeczowniki i czasowniki. Na zajęciach Edukacji wczesnoszkolnej -zapoznanie dzieci z aplikacją Photon Coding. Samodzielne próby kodowania drogi Photona. 
Uczniowie klasy 2m i 3m brali udział w projekcie - Photon w roli Smoka wawelskiego. Maska smoka dla robota Photon np. wydrukowana na kartce z bloku technicznego,  karty na matę z obrazkami owiec i szewczyka Skuby na matę. 
Na lekcjach informatyki klasa 6b budowała z klocków lego pojazdy, które potem wprowadzała w ruch. 




Klasa 7m uczestniczyła w lekcji biologii z wykorzystaniem okularów VR. Dzięki technologii wirtualnej rzeczywistości, uczniowie oglądali zwierzęta 3d, za pomocą kostki mogli obracać i oglądać z każdej strony dane zwierzę. Zajęcia dostarczyły uczniom niezapomnianych wrażeń. Z pewnością jeszcze niejednokrotnie powtórzymy te niezwykłe doświadczenia.”

Na lekcji techniki uczniowie z wykorzystaniem okularów VR oglądali  kokpit samolotu, lot paralotnią, lot balonem. 
Na zajęciach robotyki wybrali się wraz z Photonem na wspólne zakupy. W bibliotece był wykorzystywany aparat fotograficzny. 

Na lekcji informatyki uczniowie klasy 3m, 4m i 5m przyswajali umiejętność programowania. Na zajęciach wykorzystali roboty Photon i maty edukacyjne, które zostały zakupione w ramach programu #LaboratoriaPrzyszłości. Uczniowie pracowali w grupach, każdy z uczniów miał możliwość stworzenia własnej ścieżki, po której Photon się poruszał. Zadaniem uczniów było tak zaplanować/zaprogramować trasę Photoników, aby na polach z kolorami zmieniły się kolory czułków i oczu robota oraz wydał on dźwięk odpowiadający danej emocji.

 Klasy 7a I 7m uczestniczyły w lekcji biologii z wykorzystaniem okularów VR. Dzięki technologii wirtualnej rzeczywistości, uczniowie utrwalili przyswojoną wiedzę obserwując układy i narządy ludzkiego ciała w trójwymiarze. Zajęcia dostarczyły uczniom niezapomnianych wrażeń.  

Na zajęciach informatyki uczniowie klasy 6b wykorzystywali klocki Lego Spike Prime do budowania i programowania karuzeli. Wykorzystywaliśmy też ClassVr do tego, aby spróbować swoich sił w locie paralotnią. 
Na zajęciach świetlicowych uczniowie klas młodszych dalej szkolili techniki robota Photon. Na balu ósmoklasisty wykorzystywaliśmy aparat zakupiony w ramach Projektu "Laboratoria Przyszłości", aby upamiętnić chwilę naszych uczniów.