- Programowanie z robotem. Lista zakupów - układanie trasy, żeby zebrać wszystkie potrzebne produkty.
- Kodowanie z Photonem. Rysujemy trasę robota, zwracając uwagę na znaki i przejścia dla pieszych na ulicach. Rozmowy o bezpieczeństwie na drodze i podczas ferii.
- Na zajęciach w bibliotece uczniowie wykorzystywali aparat fotograficzny.
W miesiącu marcu uczniowie na języku polskim- Kodowanie drogi z uwzględnieniem określonych miejsc na macie. Rzeczowniki i czasowniki. Na zajęciach Edukacji wczesnoszkolnej -zapoznanie dzieci z aplikacją Photon Coding. Samodzielne próby kodowania drogi Photona.
Uczniowie klasy 2m i 3m brali udział w projekcie - Photon w roli Smoka wawelskiego. Maska smoka dla robota Photon np. wydrukowana na kartce z bloku technicznego, karty na matę z obrazkami owiec i szewczyka Skuby na matę.
Na lekcjach informatyki klasa 6b budowała z klocków lego pojazdy, które potem wprowadzała w ruch.
Na lekcji techniki uczniowie z wykorzystaniem okularów VR oglądali kokpit samolotu, lot paralotnią, lot balonem.
Na zajęciach robotyki wybrali się wraz z Photonem na wspólne zakupy. W bibliotece był wykorzystywany aparat fotograficzny.
Klasy 7a I 7m uczestniczyły w lekcji biologii z wykorzystaniem okularów VR. Dzięki technologii wirtualnej rzeczywistości, uczniowie utrwalili przyswojoną wiedzę obserwując układy i narządy ludzkiego ciała w trójwymiarze. Zajęcia dostarczyły uczniom niezapomnianych wrażeń.
Na zajęciach świetlicowych uczniowie klas młodszych dalej szkolili techniki robota Photon. Na balu ósmoklasisty wykorzystywaliśmy aparat zakupiony w ramach Projektu "Laboratoria Przyszłości", aby upamiętnić chwilę naszych uczniów.
Strona 2 z 2
- start
- Poprzedni artykuł
- 1
- 2
- Następny artykuł
- koniec